  'Get Together' i full gång!

Ja, nu har vi samlats här i E-tuna, alla tre (!), Erik, Tommy, Anders (+ barn). Det blev ju lite glest vid långbordet, men vi roar oss bäst vi kan ändå. Först ett rundvarv över Lego-affärer - inga fynd, men mycket Legoaskar att titta på. Väl hemma (...) (23 years ago, 13-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Get Together' i full gång!

(...) ^___...___^ Hoppas att ni får en rolig kväll! Är det någon som tar bilder (ja, jag tjatar på er igen!) av allting? Inte bara för att jag ska få se, jag tror även att de andra på Lugnet kan vara intresserade av vad ni gjorde. Om det blir en (...) (23 years ago, 13-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Get Together' i full gång!

(...) Jag med! -- Tore Eriksson Sweden ICQ: 76066510 LEGO: MOC++++ FS,SP,TO++ TC+ LS YB@m (23 years ago, 13-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Get Together' i full gång!

Så har kvällningen gått över i natt, och den första dagen får anses avslutad. Vi hittade på ett spel, regler se nedan, så får ni själva prova. Vi satt nog i 3 timmar innan Tommy vann! Ni behöver: Två vanliga tärningar Massor av Lego Börja med att (...) (23 years ago, 13-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  SV: 'Get Together' i full gång!

Hej och hallå alla! Den historiska legoträffen är nu över och Eric och undertecknad har nu tagit oss tillbaka till Linköping. Anders och Eric har fotat en massa (själv hade jag glömt att min film tagit slut) Dock var det ingen som hade (...) (23 years ago, 14-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Get Together' i full gång!

Avslutande rapport: Söndagen började energiskt, med frukost redan klockan 10... Sedan vidtog ett modulariserat byggande av en rymdstation. Vi standardiserade ett kopplingselement, och sedan byggde var och en av hjärtans lust. När vi helt plötsligt (...) (23 years ago, 14-Jan-01, to lugnet.loc.se)