    Re: Jönssonligans LEGO manick. —Tobias Möller
   Åh, åh, öhm, det var... *funderar frenetiskt* Jag minns inte. Men det var en tidig film, innan Rocky åkte tillbaka til Finland. Om jag inte minns fel så var inte i den filmen när de mötte Dynamit-Harry, så då finns det inte så många filmer att välja (...) (24 years ago, 27-Dec-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Jönssonligans LEGO manick. —Tore Eriksson
   Har också tänkt bygga "walkern". Jag vet att det var en i första filmen*, och har en stark känsla av att det förekom en i den andra också, men det är jag inte lika säker på. Jag har den på video, men filmen är i dåligt skick. Ska kolla igen när jag (...) (24 years ago, 28-Dec-00, to lugnet.loc.se)