Re: Robotics Invention System för 599:-
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 27 Dec 2000 13:15:42 GMT

Min bror var förbi GeKås i Ullared (se tidigare diskussion) och hittade
RIS (Robotics Invention System) för 599:-.

Gaaah!!!

Det går jättebra att göra en beställning via
våran orderavdelning och dom har tel: 0346-375 50
Välkommen
Pernilla Ge-Kås i Ullared AB "

*ringer frenetiskt*

Hilvedde!!! De är redan slut... Jaja... *suck*