 Local / Sverige / 751
    off-topic.fun —Tobbe Arnesson
   DEAR RECEIVER You have just received a Norwegian virus. Since we are not so technologically advanced in Norway, this is a MANUAL virus. Please delete all the files on your hard disk yourself and send this mail to everyone you know. Thank you very (...) (24 years ago, 6-Dec-00, to lugnet.loc.se)

        Re: off-topic.fun —Tore Eriksson
     Hah! Om jag först raderar alla filer på min hårddisk, kan jag ju inte maila meddelandet vidare sedan. Tror du jag går på vad som helst? Mig lurar du inte! /Tore (...) (24 years ago, 6-Dec-00, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no)

        Re: off-topic.fun —Fredrik Glöckner
   Ånei! Plutselig forsvant alle filene på harddisken min! Og vennene mine klager over at det samme har skjedd. Det må være et virus på avveie her, så pass på. Fredrik (24 years ago, 6-Dec-00, to lugnet.loc.se)