Re: DDK för 399 kr på mytoys.se
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 28 Nov 2000 01:13:11 GMT

Ett litet jultips!

FöräldraNätet (för er som nyligen fått barn) har en rabattcheck hos
MyToys.se där man får 100:- tillbaka om man handlar för mer än 400:-, dvs
DDK kostar bara 399:-)

Enda kruxet är att man måste vara medlem i föräldranätet för att få det
hemliga lösenordet "fnjulrabatt" (Ooops, skrev jag det nu?).

Man måste lägga beställningen före den 12/12.

// Eric
++
Eric Hampusgård
Linköping, Sweden