Re: 7171 för 299 sek
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 20 Nov 2000 18:04:13 GMT

Nu säljer OBS! i Karlstad sina 7171 Mos Espa Pod Race för 299 kr.
Med tanke på ordinarie priset torde det vara ett ganska bra tillfället att
späda på sin samling...
Kan de finnas på andra OBS- varuhus i sverige tro?

Jodå, de finns på Obs i Borås och Linköping, vet jag, fast då för priset 398
(ord 898, dvs 500 pix off). De säljs även på TRU i Linpeking för 398:-.

Även Robin Hood (ett Obs!-alias) har sålt dem för 398 men där är de slut
sedan
länge. :-(

Jag tänkte ta mig en sväng till Norrpeking den här veckan. Jag hör av mig om
jag hittar något av intresse. Under tiden får ni gärna komma med
beställningar
om ni så önskar. Fast 299 i Karlstad verkar himla billigt. Jag hör av mig
till
dig om jag inte hittar något billigare i Norrpeking. För 600 pix + frakt kan
det vara värt att få hem ett par Mors Vespa Pott Training....

// Eric
--
Eric Hampusgård
Tornhagsvägen 16, 1 tr