Re: PayPal internationellt
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 9 Nov 2000 06:40:23 GMT

Jag har anmält mig till PayPal och registrerat ett par kort men
jag väntar på resultat för att se om jag kan verifiera att
korten är äkta, innan dess kan jag inte skicka några pengar.

Så fort jag är verifierad ska jag anmäla mig som medlem i Lugnet
och då ska jag meddela hur det funkar/funkat.

Det verkar helt OK så far.

// Eric
--
Eric Hampusgård