Re: Space Shuttle
Newsgroups:
lugnet.loc.se.st.sto, lugnet.loc.se
Date:
Fri, 29 Sep 2000 15:12:27 GMT

Jag har en på lut men vet inte riktigt hur mycket jag är villig att betala
för den.

Finns det så många kvar i sverige tror ni???
Har fått tag i en i Usa får $60 men så kostar ju frakten typ $50 så det blir
ju en massa onödiga pengar.

Nån som vet nåt ställe där de kan finnas kvar???
Det behöver inte vara så jättebilliga, men jag köper den gärna i sverige.

/Martin