 Local / Sverige / 591
  Re: Cybermaster

Det viktigaste ur RCX-synvinkel är väl tre kodade trycksensorer (on/off) och en motor. Några elkablar och en del legobitar är väl inte heller helt fel. Nackdelen är att två av motorerna är inbyggda i mottagaren. Vill du ha detaljerad lista; sök på (...) (24 years ago, 28-Sep-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Cybermaster

(...) I begynnelsen av august var jeg på OBS! her i Trondheim, og der hadde de en stand hvor de viste fram de siste Action-weelerne. Etter at jeg hadde gitt demonstrasjons-dama fra Lego (hun var ikke mer enn en "se-hvordan-dette-vi...sjonsdame, ikke (...) (24 years ago, 28-Sep-00, to lugnet.loc.se)