 Help on Searching

 Local / Sverige / 572
571  |  573
Re: 7171 nu ännu billigare
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Sep 2000 19:27:21 GMT
Viewed:
798 times

"Joakim Olsson" <jocke@arjay.nu> writes:

PS Du får ta en resa till Värmland och inhandla ett par stycken.

Hm, er det langt fra Åmål?  ;-)

Jeg er forresten i Stockholm på "affärsresa" av og til¹, men sist jeg
var der fant jeg ikke noen lekebutikk i det hele tatt!  Jeg gikk litt
rundt i området rundt Sentralstasjonen.  Det var kanskje feil del av
byen?

Fredrik
__
¹) siden jeg jobber i et nordisk forsikringsselskap.