  500:e meddelandet!

Helt offtopic, men jag har skickat in meddelande nummer 500 till loc.se ^-^ Hmm... för att göra det on topic igen: Jag var på Stor och Liten. Inget lego fanns kvar ;-; Men i går gav en av mina kompisar mig en godispåse, med två hårda karameller, som (...) (24 years ago, 19-Sep-00, to lugnet.loc.se)

  Re: 500:e meddelandet!

(...) Köpte något liknande på Statoil för ett par månader sedan. Var de litet syrliga? -- Tore Eriksson Sweden ICQ: 76066510 LEGO: MOC++++ FS,SP,TO++ TC+ LS YB@m (24 years ago, 20-Sep-00, to lugnet.loc.se)

  Re: 500:e meddelandet!

Jag har inte smakat på dem än, jag vill spara dem. De ser ut som sammanpressat florsocker i olika färger, ungefär samma material som såna där godishalsband. --Tobias (...) (24 years ago, 20-Sep-00, to lugnet.loc.se)