Re: Kopa LEGO i Stockholm?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 18 Jan 1999 11:14:49 GMT

adam wrote:

Johannes Keukelaar skrev i meddelandet <3678DA13.7DAA754D@nada.kth.se>...

(Hoppas att nagon annan laser det har, inte bara jag.)

Nu är vi två

Antligen. :)

Tots R Us är billiga , ligger strax under riktpriserna.

Det har jag ocksa markt sen dess. Dock inte pa allting; de annonserar
med att ha Sveriges lagsta priser, men det ar inte sant. Ibland sa kan
man fa saker billigare (men inte mycket billigare, verkar det som) nagon
annanstans. Som till exempel 8480, Space Shuttle, som var lite billigare
hos Stor och Liten. (Hoppas bara att de har kvar den nar jag val har
skrapad ihop pengarna...)

Adam

Mvh,

Johannes.