Subject:
Svenska Dagbladets baksida
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 13 Sep 2000 16:15:20 GMT

Alla ni som får Svenska Dagbladet hem i brevlådan (eller köper den i
kiosken), titta extra noga på baksidan idag.

Där är en helsidesannnons från Naturvårdsverket.

Titta på bilden...

Det där känner jag igen ^-^

Jag ska scanna in annonsen någon gång och lägga upp den, kan kanske vara
kul för andra på Lugnet att se den.

Undrar om de beställde allting från LEGO, eller om någon anställd gick
in och rotade i sitt barns lekrum ^-^

--Tobias