    Re: Jag har öppnat en till lego-sida —Eric Hampusgård
    Tobias Möller wrote... (...) Keep it up, man! Jag får ta och bygga en sida jag med, så jag kan gå med i alla webringar. // Peppe (25 years ago, 15-Oct-99, to lugnet.loc.se)

        Re: Jag har öppnat en till lego-sida —Tobias Möller
   Den här är egentligen mest resultatet av en disskussion jag startade i lugnet.build, om att bygga ett månlandskap till rymdmodellerna. Du kan läsa det om du vill, den finns i lugnet.build och rubriken är "building a moon-display for your space (...) (25 years ago, 16-Oct-99, to lugnet.loc.se)