Re: Legoträff i Sverige? (Var: Wehaaa...)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 11 Aug 2000 14:34:46 GMT

Jag är kass på robotar, men jag skulle gärna hänga på, som fotograf/Lugnet reporter kanske...?

/Tore

Man kan göra mycket annat skoj oxå.

Kom med ideér!

Om det inte blir så många kan jag säkert anordna någonting här i
Ludvika (södra dalarna) om intresset finns.

Det är ca. 2.5h bil från Stockholm, 1.5h från Örebro och en halv timme
från Borlänge (närmaste flygplats).

Jag vet en till här i Ludvika som nog hänger på. Vi har nyss kvicknat
till från våra resp. Black Periods men iaf :) Finns nog en i Borlänge
också.

/Tobbe - http://lego.arnesson.nu