S: Klassisk grå järnvägsräls
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk
Date:
Thu, 10 Aug 2000 09:02:25 GMT

Tänkte koncentrera mig på enbart blå räls i fortsättningen, så jag säljer:

16 grå raka spår (=8 par)
16 grå ytter- och 16 innerkurvor (=16 par; 1 helt varv)
48 mörkgrå slipers

Kondition:
Överlag bra, men c:a ett halvdussin spår är lite missfärgade. En del av missfärgningen är nog smuts.
En innerkurva har en mycket allvarlig spricka på mitten som är fult limmad. Men eftersom sprickan är precis på mitten,
är det möjligt att den går att använda även efter det att den gått av.
Två slipers har varsin knäckt pigg.

Preliminärt lägger jag ut dem på eBay på måndag (14 aug), men om jag får ett bra bud gör vi affär direkt, utan att göda
eBay.

Maila mig vad Du är beredd att ge för dem, inklusive frakt. Betalningen sker enklast i svenska sedlar per post, svensk
check går också bra.

--
Tore Eriksson
Sweden