Re: Starwars-figuerer på Legoland (Var: 33% off on Stor& Liten)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 29 Jul 2000 21:37:44 GMT

Tore Eriksson wrote:

Priset på starwarsfigurerna är DKK 30:- / ask...

Ja det är rätt...  Jag gjorde ett fel när jag konverterade USD till SEK,
då SEK till DKK. :-)  Efter blickar askarna på Legoland, det verker att
det är tre figurer per ask.  Också, jag såg 3340, 3342, och 3343, men
jag kan inte erinra mig om det var 3341 på Lego Billund.

--
Cheers,
Henry C.