  Helt off-topic: Bredband!!! :oD

Fick mitt lilla paket från Tele2 igår med bredbandsutrustning. Efter lite macklande - varken nätverkskortet eller datorns inbyggda ljudkort ville frivilligt överge IRQ 5 - var jag inne på Nätet igen, men nu med minst 10 ggr speed. Woo-haa! Tyvärr (...) (24 years ago, 27-May-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Helt off-topic: Bredband!!! :oD

Tore Eriksson skrev i meddelandet <392FAEFB.578B101F@m...net.se>... (...) Hur dyrt? -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (24 years ago, 27-May-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Helt off-topic: Bredband!!! :oD

(...) Inte dyrt alls, IMO. 500 :- i startavg. Abonnemang: 200 :- / mån. Inga andra avg. (utom elströmmen, förstås) Med andra ord en bråkdel av vad jag fått betala Telia (för att surfa med Tele2 via telelina) /Tore (24 years ago, 28-May-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Helt off-topic: Bredband!!! :oD

WOW! Jag måste få bredband! Det är ju billigare än modem, och man har direkt lina tll nätet jämt! Oanade möjligheter öppnar sig! Man kan ju ha en webcam i sin lego-stad eller ha ett program som automatiskt laddar ner en backup av ens hemsida en gång (...) (24 years ago, 28-May-00, to lugnet.loc.se)