  Re: FOTY: Flera gamla legon!

Jag får en kuslig känsla av att jag överträffat mitt tidigare bidrag till Hall of Shame...! (Det där med att kassera brandslangen till min H0-brandbil i tron att det nog var någon del från någon Kinderäggleksak e d...) Saken är den: Som jag tidigare (...) (24 years ago, 22-May-00, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTY: Flera gamla legon!

Hoppsan... Jag har också gjort en del dumt med lego, men inget så här dumt :-) Jag har slängt klossar, spolat ner dem i toaletten etc :-( Min "kompis" (före detta kompis) brukar ta rymdlegogubbar, såna där gamla, klassiska, fylla dem med rödfärg och (...) (24 years ago, 25-May-00, to lugnet.loc.se)