    Kolla in min legosida —Johan Vettefors
   Hej alla svenska legovänner! Jag heter Johan Vettefors och är 20 år. Titta gärna in på min hemsida: (URL) har jag bland annat ett stort antal povray-renderade bilder av egna legomodeller. Kommentarer välkommnas varmt. /Johan (24 years ago, 1-May-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Kolla in min legosida —Ludo Soete
     (...) Verry nice renderings Johan. I'd like to do this too with some of my models, but i don't know how to start with POV Ray. Nice work, go on. Regards, Ludo (24 years ago, 1-May-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Kolla in min legosida —Tore Eriksson
     Välkommen till LUGNET-gänget, Johan! Hoppas Du ska trivas. Cooligt! Jag gillar att modellerna är hela, och inte bara kulisser eller wire-frame a-la-Technic. Ljusättningen kan jobbas lite på för ännu bättre resultat. mvh, /Tore (...) (24 years ago, 1-May-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Kolla in min legosida —Tobias Möller
   Wow! Vad många bilder! Jag hinner/orkar nog inte se på alla *skäms* men dina rymdskepp är väldigt fina. Välkommen! --Tobias (...) (24 years ago, 20-May-00, to lugnet.loc.se)