FOTM: "Banditernas rövarnäste" halva priset!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 30 Apr 2000 05:32:53 GMT

Jag har aldrig köpt ett ninja-set, men jag köpte Banditernas rövarnäste en gång
för jag ville ha alla gråa delar till ett berg jag byggde. Det var en jättebra
modelll, och nu har min lokala leksaksaffär sänkt priset med 50%! Jag hade
tänkt att köpa en till, men nu köpte jag två till samma pris som en! De kostar
74:50 nu, det är jättebilligt.