Från SweBrick: Legoambasadör Micke aka CopMike i Christer i P3
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 21 Jan 2009 22:27:07 GMT

Jag citerar en post på SweBrick:
http://www.swebrick.se/forum/index.php?topic=19.0

"
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=latestbroadcast&Id=3130&BroadcastDate=&IsBlock=Intervjun börjar vid 36 minuter o 45 sekunder in i första delen avprogrammet. Håller på i 5 minuter =)"Väl värt att lyssna på, om inte annat så bara för att få höra Mickes röst:-)--Anders Isaksson, SwedenBlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htmGallery:   http://web.telia.com/~u16122508/gallery/index.htm