    Fotbollen har kommit —Tommy Larsson
   Hej! Fotbollsaskarna har nu kommit till Linköping. De verkar följa trenden om större och större askar med mer och mer luft i... Nåja, tur att priserna här är betydligt lägre än i katalogen. /Tommy (24 years ago, 18-Apr-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Fotbollen har kommit —Eric Hampusgård
     (...) Strålande! Tågfönster!!! =) (...) Jag hoppas att de inte sätter priserna efter storleken på asken, utan på antalet bitar/vikt eller liknande. Eller ännu hellre, lägre ändå. =) // Eric (24 years ago, 19-Apr-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Fotbollen har kommit —Eric Hampusgård
   (...) Jupp, jag ilade och köpte 3401 (bätelsmål + prickskytt). Prickskytten var helkool och likaså prickmålen, fast själva plastmålet med målvakt verkar plastigt beige. Målet sitter inte fast i något så i iverns hetta flyttar man inte bara ålvakten (...) (24 years ago, 19-Apr-00, to lugnet.loc.se)