  Power Miners Polybag

Någon fler som fått ett kuvert från LEGO innehållandes Power Miners promo polybags och ett litet häfte med en serie i? /Johan (15 years ago, 12-Jan-09, to lugnet.loc.se)

  Re: Power Miners Polybag

(...) Jo, det låg som en glad överraskning när jag kom hem från jobbet idag. Men vilka fula saker! Troll, sten-gnomer, eller vad det nu är. Jag undrar vem man skall tacka? Fredrik? (15 years ago, 12-Jan-09, to lugnet.loc.se)

  Re: Power Miners Polybag

(...) Japp, kom hem idag och där låg dom!! Tack Fredrik!!!!! Micke (15 years ago, 16-Jan-09, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Power Miners Polybag

Och nu var jag tvungen att använda armarna: (URL) Imperial Officer på sterioider :-). Micke (15 years ago, 18-Jan-09, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Power Miners Polybag

(...) Synd att de inte är röda, då skulle man kunnat konstruera en kräfta... (15 years ago, 18-Jan-09, to lugnet.loc.se)

  Re: Power Miners Polybag

(...) Najs! :) Jag tordes inte ta lös armarna från min. De sitter som berget. Det känns som att kroppen kommer att spricka innan armarna lossnar. :/ /Johan (15 years ago, 19-Jan-09, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Power Miners Polybag

(...) Jo det är Fredrik som är skyldig...grabbarna var med och öppnade och de lekte med dem flera dagar...kul överraskning. Minstignen sov med ena istället för nalle första natten. Funderade på vad man skulle kunna använda armarna till men kul att (...) (15 years ago, 19-Jan-09, to lugnet.loc.se, FTX)