    Modulbaserad Borg i mikroskala —Anders Isaksson
   Över julhelgen roade jag mig med att göra en liten modulbaserad borg i (ungefär) halv Classic Castle skala (jag har inte så mycket bitar, så i helskala skulle jag inte ens kunna bygga två moduler). (URL) kan alltså inte ställa in minifig:ar, utan (...) (15 years ago, 5-Jan-09, to lugnet.loc.se)

        Re: Modulbaserad Borg i mikroskala —Mikael Sjöstedt
   (URL) - grymt bra gjort!!! Jag kände inte till konceptet med "stickfigs" innan, dom är väldigt coola. Hela borgen är snygg och välbyggd, och hästarna (+ den lilla grisen som går sist lol) är bra också! Om en SW-nörd som jag får komma med ett förslag (...) (15 years ago, 9-Jan-09, to lugnet.loc.se, FTX)

        Re: Modulbaserad Borg i mikroskala —Anders Isaksson
   (...) Tackar och bockar. (...) Stickfigs är perfekta för storleken på min LEGO-samling. Jag kommer inte ihåg nu vem det var som myntade konceptet, men söker du på stickfig här på lugnet, speciellt i (URL) så får du många träffar och designidéer. (...) (15 years ago, 9-Jan-09, to lugnet.loc.se)