Subject:
LEGO Inside Tour
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 20 Nov 2008 18:38:20 GMT

Läste precis om detta på Bricklinks forum:
http://www.lego.com/eng/info/default.asp?page=eventdetailed

Det är ett 2,5 dagars studiebesök på LEGOfabriken och bakom kulisserna på
LEGOland i Billund. Där man bland annat får träffa och äta middag med LEGO's
designerts och besöka set-arkivet. Men det kostar ju en slant. 10 000 DKK (13
884 SEK).

Turnena kommer ske under tre helger i Juni nästa år.

/Johan