    Hur går det med projektet "Ta över administrationen av lugnet/loc/se" —Anders Isaksson
   Tommy (och andra inblandade): Har någon försökt kontakta lugnet admin än? Låt inte de goda idéerna från 'årsmötet' falla i glömska! (16 years ago, 13-Nov-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Hur går det med projektet "Ta över administrationen av lugnet/loc/se" —Tobbe Arnesson
   (...) Jag tror att jag skrivit mitt godkännande att ta över det hela säkert tre gånger vid det här laget, men vet inte om någon gått vidare med det till admin. /T (15 years ago, 14-Jul-09, to lugnet.loc.se)