  Hur går det med projektet "Ta över administrationen av lugnet/loc/se"

Tommy (och andra inblandade): Har någon försökt kontakta lugnet admin än? Låt inte de goda idéerna från 'årsmötet' falla i glömska! (16 years ago, 13-Nov-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Hur går det med projektet "Ta över administrationen av lugnet/loc/se"

(...) Jag tror att jag skrivit mitt godkännande att ta över det hela säkert tre gånger vid det här laget, men vet inte om någon gått vidare med det till admin. /T (15 years ago, 14-Jul-09, to lugnet.loc.se)