Re: SweLug 9
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 4 Nov 2008 21:33:12 GMT

In lugnet.loc.se, Andréas Rootzén wrote:
Tack alla för en trevlig helg.
Härligt att ha lite nya ansikten på folk som man bara mejlat med innan.

Har inte hunnit öppna settet än men det ska byggas med andakt ...och
kanske med
lite hjälp av barnen (mindre andakt under de perioderna).

Någon nämnde att det låg ute en lista på set som kommer 2009...nu funkar
det
inte att se dem på bricklink iaf av någon anledning...någon som har annan
länk?

MVH
Andréas

Här är två länkar som jag har:

http://www.brickset.com/search.aspx?year=2009

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=349246

MVH
Johan V

Ojoj! Castle town square! *dregla*  :-D
http://www.brickset.com/detail.aspx?Set=10193-1
Måste ju vara nåt för Kristers medeltidsby. Blir väldigt svårt för mig att
undvika att köpa det settet också.

Bondgården kommer jag nog inte kunna passa på heller:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=3504446

Kul med nötboskap i lego! Och äntligen behöver inte legogubbarna
lida av undernäring längre. :-)

/Tommy