    Re: Legoträff i höst 31 Okt - 2 Nov —Anders Isaksson
   Väderleksrapport Eskilstuna, fredag 31/10 kl. 0705: Vi har plusgrader nu, snön verkar bara ligga kvar på gräsmattor, bilar, hustak etc. Vägarna ser OK ut. Men ta det lugnt ni som skall köra bil hit i dag, man kan aldrig veta hur det ser ut bakom (...) (16 years ago, 31-Oct-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Legoträff i höst 31 Okt - 2 Nov —Anders Isaksson
   (...) Ho, ho! Jag känner mig som jultomten efter min träff med Fredrik. Vi har nu priser till varenda tävling vi hinner genomföra! (16 years ago, 31-Oct-08, to lugnet.loc.se)