    Re: Någon som har...? —Johan Karlsson
   (...) Det här är det som jag bygger: (URL) är ett vattentorn som byggdes c:a 1910 och vars huvudfunktion var att hålla vatten som användes för att fylla på ångloken. Tornet innehåller tre våningar. På bottenvåningen finns ett badrum/omklädningsrum (...) (16 years ago, 12-Oct-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Någon som har...? —Johan Karlsson
   Har laddat upp en del foton jag har tagit, när jag besökt vattentornet för att kolla upp diverse mått och annat, på flickr: (URL) det är någon som skulle va intresserad... (16 years ago, 18-Oct-08, to lugnet.loc.se)