  Re: Någon som har...?

(...) Jo, Om man beställer från ett land utanför EU måste man normalt betala tull. Blir lite nyfiken på vad det är för modell som kräver 100 st mördkröd 1x1 tiles. Är det något du vill berätta i det här läget eller få vi vänta tills det blir klart? (...) (16 years ago, 11-Oct-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som har...?

(...) Det här är det som jag bygger: (URL) är ett vattentorn som byggdes c:a 1910 och vars huvudfunktion var att hålla vatten som användes för att fylla på ångloken. Tornet innehåller tre våningar. På bottenvåningen finns ett badrum/omklädningsrum (...) (16 years ago, 12-Oct-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som har...?

Har laddat upp en del foton jag har tagit, när jag besökt vattentornet för att kolla upp diverse mått och annat, på flickr: (URL) det är någon som skulle va intresserad... (16 years ago, 18-Oct-08, to lugnet.loc.se)