Subject:
Berg- och dalbana igen
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 24 Aug 2008 20:25:01 GMT

Den här helgen ägnade Jonatan (19) och jag oss åt att bygga en liten berg-
och dalbana (igen). Den är ingenting, jämfört med vad som redan finns därute
på nätet, men vi hade kul!

Den använder bara 'vanligt' Lego, gamla 4.5V tåg, standarbitar, så det finns
inte utrymme för loopar etc.

http://www.brickshelf.com/gallery/anders-isak/RollerCoaster/Version2/1.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/anders-isak/RollerCoaster/Version2/2.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/anders-isak/RollerCoaster/Version2/3.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/anders-isak/RollerCoaster/Version2/ssa52444.avi
http://www.brickshelf.com/gallery/anders-isak/RollerCoaster/Version2/ssa52463.avi

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=338677 after moderation

Knepigast är att få tillräklig fart uppför nästa backe, men ändå inte välta
i kurvorna...

BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm
Gallery:   http://web.telia.com/~u16122508/gallery/index.htm