Subject:
Dinosaurielego och Race siktat!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 3 Apr 2000 16:21:40 GMT

Jag såg några små askar idag i min leksaksaffär. Två Adventurers, en med
professorn på någon konstig helikopter och en med Johnny Thunder tillsammans med
en baby-T-rex! Det verkar som att dinosaurie-adventurers kommer till Sverige
ändå! Jippie! Nu kan jag bygga min urtidspark till min stad!

Fyra racerbilar såg jag också. Inget särskilt, några små bilar i olika färger,
väldigt enkla, inte mer än max 10 klossar +hjul. Men förarna var tuffa, de hade
en tröja som matchade bilen. På tröjorna fanns det en skorpion, en krokodil, en
haj och... Något jag inte minns. krokodil- och hajtröjan var riktigt snygga, jag
kanske skulle öppna en mode-butik i min stad?

--Tobias