    Liten presentation —Johan Karlsson
   Insåg just att jag har ju inte presenterat mig själv. Bättre sent än aldrig och så... ;) Jag heter Alltså Johan Karlsson 32 år fyllda. Född, uppvuxen och fortfarande bosatt i Västerbotten. Bor I en liten by, Bastuträsk, drygt fem mil väster om (...) (16 years ago, 25-Jul-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Liten presentation —Mikael Sjöstedt
   (...) Hej Johan och tack för all info :-)! Det är alltid kul att veta mer om andra AFOL`s, så man har något att jämföra med och hänvisa respektive till att det finns fler än en själv "out there"!! Du ligger verkligen i med din blogg, uppdaterad hela (...) (16 years ago, 8-Aug-08, to lugnet.loc.se)