  Set 4898 Coast Guard Boat finns nu på SF bio

Hej alla! För er som gillar nya Coast Guard serien rekommenderas ett besök på närmaste SF-bio där den ingår i "Kids meal:et" med läsk & popcorn. Jag är osäker på om den kommer att släppas i affär. Här kan ni se en liten review som jag gjort: (URL) (...) (16 years ago, 23-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Set 4898 Coast Guard Boat finns nu på SF bio

(...) Haha måste nog, som jag skrivit på Eurobricks, pistolhota grannen eller nått. Vi har snackat om att fara på bio i snart ett år men han har aldrig tid när det väl kommer till kritan. :( Undrar hur de reagerar om man köper tio st "Kids meal" (...) (16 years ago, 23-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Set 4898 Coast Guard Boat finns nu på SF bio

(...) Jag var SF-bigrafen i Skellefteå igår och kassörskan där hade de aldrig hört talas om detta. Så jag undrar om kampanjen är slut eller om den är begränsad till bara vissa SF-biografer? Är det någon fler som lyckats lägga vantarna detta set? Och (...) (16 years ago, 1-Aug-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Set 4898 Coast Guard Boat finns nu på SF bio

(...) Hej! Jag var senast på bio igår & idag (såg nya Mumie-rullen, den var så där!) och det finns fortfarande 4898:or kvar både på Filmstaden i Gbg och Sergel i Sthlm. Jag kan fixa en åt dig Johan om du vill! Micke (16 years ago, 8-Aug-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Set 4898 Coast Guard Boat finns nu på SF bio

(...) Det vore kanon. Självklart betalar jag både frakt och Kids Mealet. :) (16 years ago, 8-Aug-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Set 4898 Coast Guard Boat finns nu på SF bio

Fick den i lådan idag. :) Tusen tack! (16 years ago, 12-Aug-08, to lugnet.loc.se)