    Re: Möjlighet att vinna LEGO Collector's Guide & LEGO Collector Premium Edition —Johan Karlsson
   (...) Har redan anmält mig. :) Skulle ha köpt den om det inte vore för att informationen verkar lite otillförlitlig. :( (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Möjlighet att vinna LEGO Collector's Guide & LEGO Collector Premium Edition —Anders Isaksson
   (...) Jag rekommenderar Gary Istoks CD med Lego-historia. Den nya utgåvan lär innehålla ännu mycket mer data. (URL) Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Möjlighet att vinna LEGO Collector's Guide & LEGO Collector Premium Edition —Johan Karlsson
     (...) aldrig riktigt brytt mig om att kolla upp den närmare förrens nu. Jag måste säga att jag tycker att den låter betydligt intressantare än LEGO Collectors Guide! /Johan LEGOBloggen: (URL) (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)

        Re: Mjlighet att vinna LEGO Collector's Guide & LEGO Collector Premium Edition —Tommy Larsson
   Uj, vilket monsterprojekt! Den mannen har mycket tid. :) Den där cd:n låter som nåt man kan skriva med på önskelistan till jultomten lite senare under året. Tills dess hoppas jag på att vinna en bok. /Tommy ----- Original Message ----- From: "Anders (...) (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)