  Möjlighet att bulkköpa LEGO till BRA priser för oss

Hej igen! Nu har vi, SweLug, möjlighet att köpa LEGO i bulk till bra priser. Utbudet är lite begränsat men det finns en hel del bra delar. Man anmäler sig här: (URL) jag har listan med delar för den som vill - hör av er till mig så mejlar jag den! (...) (16 years ago, 16-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Mjlighet att bulkkpa LEGO till BRA priser fr oss

Om utbudet är det som finns listat nedanför på sidan så tycker jag utbudet är minst sagt något begränsat. :-) /Tommy ----- Original Message ----- From: "Mikael Sjstedt" <copmike@spray.se> To: <lugnet.loc.se@lugnet.com> Sent: Wednesday, July 16, 2008 (...) (16 years ago, 19-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Mjlighet att bulkkpa LEGO till BRA priser fr oss

(...) Hej Tommy! Ja, utbudet är begränsat och det är väl inte alltid det som man behöver just för tillfället dyker upp. Tråkigt att du inte hittade något för dig, jag tycker dock att priserna var ok. Micke (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Mjlighet att bulkkpa LEGO till BRA priser fr oss

(...) Det verkar gälla att vara på hugget. För både idag och igår dök det upp nyheter på morgonen och det bästa ryker snabbt. Och av båda dagars nyheter är det bara BURPS kvar /Johan LEGOBloggen: (URL) (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)