Subject:
Lego till Salu
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 2 Apr 2008 20:26:37 GMT

Hej

Jag vet att en del av er redan fått mejl från mig om det och att säkerligen en
del sett annonser lite varstans.

Stefan Jonheimer (Route 66 på bricklink) gick bort för ca 1,5 år sedan och efter
den del turer så råkade jag säga ja till att sälja av hans Lego (400 kg typ) +
förvaring. Min fru vill ha tillbaka vårt sovrum igen så vill ni hjälpa henne att
få in vår säng igen så kan ni ju titta in här.

www.rootzen.se/jonheimer

En hel del finns även på min Bricklinkshop:

http://www.bricklink.com/store.asp?p=rootzen
Den är stängd för tillfället men om man vill titta så kan man ju alltid gå in
med "jonheimer". Allt som inte är märkt RPS är till salu och vill någon lägga
bud på allt så börja på 50%. Allt är inte uppe än men jag hoppas vara klar om
några veckor högst. Har du webshop eller är sugen på att ha en så är det
definitivt en bra grundplåt. Har några som visat intresse inom EU men eftersom
det är en hel del som ska skickas/hämtas tror jag att den slutliga köparen lär
bli svensk....så därav min notis här.

Själv får jag inte köpa nått...det är en del som jag gärna hade köpt men det är
bara att gilla läget. Lite svårt att förklara för smågrabbarna varför vi
beställer vissa bitar på bricklink som vi har hemma, minstingen såg en omgång
med fabuland och var sketsur för att att han inte fick leka med det.

/Andreas