  Re: Förbaskad i kvadrat.

(...) "Min älskade Make. Vår käre Far, Svärfar,. Morfar och. Gammelmorfar. Tore Eriksson har idag lämnat oss, övrig. släkt och vänner i sorg. och saknad." Brr... (18 years ago, 24-Oct-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Förbaskad i kvadrat.

Med ett undantag hittade jag inget när jag sökte på mitt namn som jag inte redan kände till. Inte så konstigt då jag är ensam om mitt namn i hela världen. Det nya jag hittade var dock väldigt överaskande och glädjande. Två av mina modeller har (...) (18 years ago, 24-Oct-06, to lugnet.loc.se)