Subject:
Förbaskad i kvadrat.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 23 Oct 2006 21:26:32 GMT

Jag gillar inte att man kan skriva in mitt namn i en sökmotor och få upp allt
jag skrivit på internet eller vilka bilder jag tagit på eller var jag varit
...jag tycker att det är privat.

La en sökning igen på google med för och efternamn där över 100 träffar var
härifrån...altså typ alla inlägg jag gjort....och dessutom inlägg härifrån som
var läsbara på andra sidor. Har inget minne av att det har kommit upp där innan
det lades om till tyskland.

http://article.gmane.org/gmane.comp.hardware.lego.robotics/3727
Denna sidan? Har de något samarbeta med Lugnet eller har de bara speglat
allt härifrån?

http://www.ilenn.com/alpha4/index.php
(gick bara att läsa på google, hittar inte mitt namn på sidan, var iaf ett
lugnetinlägg även där)

Kolla på ert eget "för efternamn" i google så får ni se.

Så vad i hela världen håller de på med?
Det är inte bara att jag undertecknat med mitt fullständiga namn utan det är
användarnamnet som träffarna är på...blir så trött...hade jag ägt sidan så hade
jag lätt satt upp lite blockar mot sökrobotar. Annars får jag väl pynta 10
dollar till och ha ett fejknamn för att slippa detta.

En lösning vore annars om det är möjligt att få namnet ändrat och då kunna ändra
på samtliga saker som jag lagt in...för de som håller i sidan så kan jag väl
gift mig eller bytt av en annan orsak så möjligheten borde väl finnas.

Eller?

/Andreas