  Re: Veckans utmaning -Anders får på tafsen- Men hur?

(...) Missat något hade jag visst gjort. Förutom att jag räknade fel (jag hatar icke-graf-miniräknare..), förbisåg min lösning att man kunde vrida yttersta biten en aning. Närmare 13,3 är svaret, men exakt lösning har jag inte orkat fixa. Återkommer (...) (18 years ago, 20-Oct-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Veckans utmaning -Anders får på tafsen- Men hur?

(...) Visst är det kul när man har ett legoproblem att fundera kring...och dessutom blev det lite fart här...och för att ge en liten teaser så kan jag säga att den bästa som jag har än så länge är någonstans strax över 13,5 för att blotta halsen (...) (18 years ago, 20-Oct-06, to lugnet.loc.se)