  Re: Veckans utmaning -Anders får på tafsen- Men hur?

(...) Missat var ordet sa Bill, missat var ordet sa Bull. Det är härligt när praktiken besegrar teorin. Testa eller vänta och se om en knapp vecka. Drömmilen var svår att slå till någon gjorde det, när det var möjligt så kom många efter...så kom an. (...) (18 years ago, 20-Oct-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Veckans utmaning -Anders får på tafsen- Men hur?

(...) Nu har jag en variant som med lite god vilja kan anses vara 13 pluppar ut (svårt att mäta exakt). (18 years ago, 20-Oct-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Veckans utmaning -Anders får på tafsen- Men hur?

(...) Efter lite beräkningar vill jag hävda att min variant ger längden 12.81 (18 years ago, 20-Oct-06, to lugnet.loc.se)