  Hemma igen

Det blev ganska många lådor, det hade blivit trångt utan släp. Nu har jag i alla fall tagit mig hem, och fått lite middag också. 132 mil blev det, tur och retur. Tack för kaffet, Tore! Olof (18 years ago, 17-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Hemma igen

(...) Pust! Jag är glad att jag slapp göra't. Skicka mig gärna en rad med ekonomiska detaljer, så får vi göra upp (och bestämma hur/när delningen går till). (18 years ago, 17-Sep-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Hemma igen

(...) Olof, jag har mailat dig på den adress som visas här på lugnet (minus spamblock), men jag vet inte hur ofta du kollar den mailadressen... (18 years ago, 24-Sep-06, to lugnet.loc.se)