    Re: Jag säljer hela min LEGO-samling jättebilligt! —Stefan Gustavson
   (...) Jag köpte en när jag var i USA i somras. Har inte pillat så himla mycket med den än, men jag har testat den i alla fall. Kul sak, *mycket* mer flexibel och kompetent hårdvara än den gamla RCX. Tyvärr är mjukvaran och framför allt (...) (18 years ago, 6-Sep-06, to lugnet.loc.se)

        NXT —Andréas Rootzén
   (...) På mitt jobb så ska det bestllas in en och utvärdera, tänker mig nog att köpa en själv inom kort så att man kan testa lite komunikation dem emellan oxå. 10 lådor...ja det blir billigt det...ca 30 000 om ni köper från Elevdata (Robolab). Jag är (...) (18 years ago, 9-Sep-06, to lugnet.loc.se)