    Re: Min första månbas-modul —Joel Larsson
   (...) Nej det är lite oöverskådligt ibland - man tenderar att tappa bort just den lådan (en av 60 tappas lätt bort) som innehåller bitarna man vill ha i röran på skrivbordet, speciellt om man som jag inte har ett lego-dedikerat skrivbord, utan (...) (19 years ago, 16-Mar-06, to lugnet.loc.se)

        Re: Min första månbas-modul —Andréas Rootzén
   In lugnet.loc.se, Joel Larsson wrote: Hur mycket får man ner i en av (...) Vet ej hur mycket jag får ner men man kan ju köpa facken löst, en del av varje ingår. /Andréas (19 years ago, 16-Mar-06, to lugnet.loc.se)