Subject:
Ny mailadress till mig
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 10 Mar 2006 01:54:11 GMT

Hej alla Legofans.
Jag har skaffat en ny mailadress endast för er på Swelug som har med lego eller
annat at göra.Den är knuten till min hemsida.
Adressen: är brevbox@jankas.se
Det går ju att maila på den som står på hemsidan också men jag försöker samla
vissa saker på sin plats så att säga.Jag har för övrigt häcken full de närmaste
månaderna med att bygga modeller på beställning och ekonomin just nu är körd i
botten så jag kommer ingen vart hur mycket jag än vill.Tyvärr
Ha det så bra allihopa.
Mvh Jan Kaskinen