  Riktigt Lego?

Så har jag då lyckats hitta årets stora Lego-fynd! En *stor* påse med Lego från tidigt 70-tal, lite 60-tal och...? Allt för futtiga 200:-! 8-) (URL) vad tror ni? Höga, ihåliga knoppar och ett mjukt material. Snedställda balkar undertill och ingen (...) (19 years ago, 17-Feb-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Riktigt Lego?

(...) Sorry Tore men jag tror nog du gått på en nit....men det är min åsikt. Lego har så vitt jag vet alltid skyltat med sitt namn och detta ser ut som sånt som jag och andra som handlar med lego i bästa fall får nått betalt för och i sämsta fall (...) (19 years ago, 18-Feb-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Riktigt Lego?

(...) Du behöver inte vara sorry, för även om det är en klon, är det en mycket intressant sådan. Speciellt de båda fönstren. Och med så många äkta Lego-bitar i bra skick, gör det inget om just dessa udda bitar skulle visa sig helt värdelösa. Det (...) (19 years ago, 19-Feb-06, to lugnet.loc.se)