    Re: Vårträff? —Tore Eriksson
   (...) Jag värdar gärna, och här finns gott om rymliga lokaler. Men det är väl tveksamt om så många kommer hit då det är ett känt faktum att det är mycket längre från sta'n till obygden än vice versa. /Tore (19 years ago, 13-Feb-06, to lugnet.loc.se)

        Re: Vårträff? —Olof Dahlberg
   (...) Jag åker vart som helst! Inte riktigt när som helst, dock... Olof (19 years ago, 23-Feb-06, to lugnet.loc.se)

        Re: Vårträff? —Andréas Rootzén
   (...) (Detta är inskickat av Andreas men är från Akira, problem igen) jag är oxå på, men dock inte 22April, 27Maj, tyvär så tror jag att de skulle kosta för mycket om ja ordande en träff(har inte tillgång till nån gratis el billig lokal)så tyvär så (...) (19 years ago, 27-Feb-06, to lugnet.loc.se)