Subject:
Invigning av BrickShop.se Onsdagen den 1 Februari 2006.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 29 Jan 2006 14:51:16 GMT

Hej alla!

Då var det äntligen dags!, min hemsida är klar!! =).

Eller i allafall tills nu på Onsdag den 1 Februari!

Det är mycket att göra och jag har den del kvar att fixa men!
på Onsdag är ni välkomna in och göra ett besök på sidan! =)

Somsakt sen tidigare är allt nytt lego beställningsvaror så jag har
inget hemma just nu som kan skickas direkt, utan man får köpa/beställa
och sen ligger frakttiden på 1-2 veckor..

Men jag har en del begagnat Lego som går att köpa direkt!

Jag har ett generöst erbjudande till alla LUGNET-medlemar i Sverige!

10% rabatt på allt Nytt LEGO! Erbjudandet gäller endast vid beställning
för över 500 SEK. Och erbjudandet gäller endast beställningar gjorda
Onsdagen den 1 Februari!

Ett officiellt erbjudande kommer på Fredag också. Mer information kommer
på hemsidan.

Nu måste jag jobba vidare!!

Vi ses på Onsdag! Mvh Marcus